KFC sült csirke illatú parfümöt vezet be

A Kentucky Fried Chicken piacra dob egy parfümöt, amely az ő sült csirkéjük jellegzetes illatát idézi meg, és most bárki megvásárolhatja a No 11 Eau de BBQ nevű illatszert.

A Metro és a HypeBeast információi szerint a gyorséttermi lánc nem akármilyen újdonsággal rukkolt elő, hanem a sült csirkéjük híres, 11 gyógynövényből és fűszerből álló bundájának aromáját örökítették meg a parfümben. A KFC ezzel az akcióval az új Ultimate BBQ Burger szendvicsét kívánja népszerűsíteni.

A különleges illatszert a füstös jegyek jellemzik, a fűszeres, pácolt húsokra emlékeztető aroma a faszén alapillatával elegyedik benne. A parfümöt azok után dobják piacra, hogy a KFC menüjére újonnan felkerült az őt ihlető, az eredeti recept szerint csirkéből, ropogós hagymából, barbecue-szószból és vajas briószsemléből álló szendvics. A gyorsétteremlánc úgy fogalmazott, ennek a tételnek az ínycsiklandó illatát örökíti meg legelső illatszerük, amivel igazi, megrögzött KFC- és BBQ-rajongókat céloznak meg.

A No 11 Eau de BBQ 100 ml-es üvegben lesz kapható, kizárólag a KFC Shopban előrendelhető 11 fontért, vagyis körülbelül ötezer forintért. A termék nem csak az Egyesült Királyságban, hanem nemzetközi szinten is hozzáférhető lesz, ellentétben a burgerrel, amely nem minden piacon lesz elérhető.

A bevétel 100 százalékát a KFC Alapítvány kapja, amely azokat a szervezeteket támogatja országszerte, amelyek fiataloknak segítenek abban, hogy pozitív jövőt építsenek és kibontakoztathassák a bennük rejlő lehetőségeket.

Érdekesség, hogy a KFC nem először kísérletezik az illatok világával; tavaly év végén már piacra dobtak egy hasonló terméket, amelynek az üvege még sült csirke formájú volt. Idén azonban a német KFC április elsejei tréfájaként már felbukkant egy sült csirke illatú parfüm híre, de akkor még csak viccről volt szó.